موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سرپرست تیم هندبال نوجوانان گفت: طبیعی است که همه برنامه ریزی ما بازی در شیراز به عنوان میزبان بود و قطعا گرفتن میزبانی در عملکرد تیم تاثیر خواهد داشت اما همه ارکان تیم هم‌قسم و هم‌دل هستند تا در مسابقات قهرمانی آسیا پیروز و سربلند باشیم

هم‌قسم برای موفقیت هندبال می‌جنگیم/ مدارک استکی مشکل داشت

مهدی منصوریان دوشنبه‌شب پس از برگزاری جلسه فنی رقابت‌های قهرمانی آسیا  اظهار داشت: خوشبختانه با مساعدت فدراسیون، پرواز خوبی به امان داشتیم و خلاف شرایط تیم جوانان، هتل و امکانات نیز راضی کننده است. پس از رسیدن به اردن، بازیکنان استراحت داشتند و بعدازظهر دیروز تمرین خوبی را در سالن محل برگزاری رقابت‌ها برگزار کردند و امروز نیز یک جلسه تمرین تاکتیکی داشتند.

وی افزود: طبیعی است که همه برنامه‌ریزی ما بازی در شیراز به عنوان میزبان بود و قطعا گرفتن میزبانی در عملکرد تیم تاثیر خواهد داشت اما همه تیم هم‌قسم و هم‌دل هستند تا از این مسابقات پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

منصوریان در مورد عدم همراهی الله‌کرم استکی به عنوان مربی همراه تیم اضافه کرد: الله‌کرم سرمایه هندبال ایران است و قطعا تجربیات سال‌ها ملی‌پپش بودنش را به بچه‌ها منتقل می‌کند اما دلیل عدم همراهی او، نقص مدارک و نداشتن زمان حداقلی ۶ ماه اعتبار پاسپورتش بود که شاید چون فکر می‌کرد بازیها در شیراز است پیگیر تمدید پاسپورتش نشد.

وی افزود: زمانی که فدراسیون برای تیم اقدام به تهیه و خرید بلیت کرد، آژانس هواپیمایی اعلام کرد که به‌دلیل اینکه پاسپورت او زیر ۶ ماه اعتبار داشته، هواپیمایی فلای‌دبی بلیش را صادر نکرده است که بلافاصله به او اعلام و نامه‌نگاری برای تسریع صدور پاسپورت از طرف فدراسیون با نهادهای مربوطه انجام شد. متاسفانه این بار مشخص شد که چون شناسنامه استکی گم شده است، باید از ثبت احوال استعلام گرفته شود و به همین شکل روند گرفتن پاسپورت جدید با توجه به کمبود مدارک به تعویق افتاد. ما همچنان منتظر هستیم تا پاسپورت جدید او را به فدراسیون تحویل داده و پس از اخذ ویزا به تیم ملحق شود. حواشی که در مورد عدم حضور این مربی در فضای مجازی ساخته‌اند، کذب محض است و بزودی با رفع مشکل، شاهد حضور الله‌کرم در تیم خواهیم بود.

سرپرست تیم نوجوانان همچنین افزود: اولین بازی ما با تیم چین و تمام سعی ما این است که گام اول را محکم برداریم و در این مسابقه با پیروزی از زمین بیرون بیاییم و از مردم شریف ایران هم درخواست دارم برای هندبالیست‌های نوجوان ایران در قهرمانی آسیا دعا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.